با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ خروسی که بعد از بریدن سرش 18 ماه زندگی کرد
زیارت عاشورا

کشاورزی در شهر فرویت وقتی که، به صورت تصادفی سر این جوجه خروس را طوری برید که از انتهای بینی به پایین به اضافه یکی از گوشها و قسمتی از مغز سر این خروس بریده شد بطور معجزه آسایی این خروس زنده ماند.

خروسی که بعد از بریدن سرش 18 ماه زندگی کرد

بنابر این گزارش: این خروس بدون سر به مدت 18 ماه زنده ماند. مانند همه خروسهای زنده دنبال غذا می‌گشت و با منقار جدیدش سعی می‌کرد که غذا بخورد. حتی زمانی که سعی می‌کرد صدایی از خود تولید کند صدا به صورت غرغر از گلویش بیرون می‌آمد و مانند بقیه خروسهای سالم سعی می‌کرد که زیر بالهای خود را بخاراند. کشاورز با یک لوله سرنگ این هیولای جدید را غذا می‌داد.

 

خروسی که بعد از بریدن سرش 18 ماه زندگی کرد

یکی از زیست شناسان و عصب شناسان دانشگاه آرکانزاس دلیل آن را اینطور عنوان کرد که مغز این حیوان شامل دو قسمت در بالای چشمان او است و کار بینایی و موقعیت یابی این خروس را همان قسمت باقی مانده مغز انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 16:42 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |